Reklamace

Nikdo není dokonalý a i nám se čas od času něco nepovede.
Proto na této stránce naleznete všechny potřebné informace k vyřízení reklamace.

Jak postupovat v případě reklamace?

Reklamace zakoupených produktů se řídí našimi obchodními podmínkami. Nicméně v případě jakýchkoli problémů nám neváhejte napsat email ([email protected]) nebo případně zavolat na telefonní číslo (+420 773 11 40 40‬).

Jak vrátit zakoupené zboží?

Naleznete-li nesrovnalost zboží oproti popisu, určitě se na nás neváhejte obrátit. Pokud si přejete zboží vrátit, můžete tak učinit a to do 14 dnů učinění objednávky. V tomto případě pak musí být zboží neotevřené, nepoškozené a nesmí být nijak narušen kolek na víčku lahve.

Kdo hradí náklady na dopravu zboží?

V případě vrácení zboží v ochranné lhůtě 14 dnů hrací náklady na přepravu zboží kupující. V případě oprávněné reklamace jsou pak náklady na vrácení zboží samozřejmě hrazeny z naší strany.